angel and demon

Posted on Updated on

in one.

EOS-0744

OK, in three pieces… there may even be more to follow since I haven’t yet exhausted the ideas on this subject.

EOS-0748

Inspired by Thirty Seconds to Mars’ Stanger in a Strange Land…

EOS-0761

other side of the same bead:

EOS-0756

And that’s it for beads 3, 4 and 5 on the new torch.

I have yet to decide which one I like best. Which one is your favorite?

Advertisements

2 thoughts on “angel and demon

    Heidi Sonnenlicht said:
    July 12, 2013 at 10:49

    Hallo, Mack!
    Mein Favorit ist die oberste, sie erscheint mir am klarsten und ausgewogensten.
    Schön, so ein Zweigasi, göll? Bei mir ist grad ein Bobcat eingezogen, aber ich glaube, Du warst früher dran.
    Liebe Grüße
    Heidi

      MacK responded:
      July 12, 2013 at 20:01

      Hallo liebes Sonnenlicht,
      Jaaa, Glückwunsch! Ich hab auf deinem Blog mitbekommen, dass du ein Kätzchen am Schnurren hast, aber nicht genau seit wann. Der Zweigasi ist bei mir schon im Winter eingezogen, bloß aufstellen konnte ich ihn bis jetzt nicht… Die Flamme ist so herrlich! Und das Glas wird so schnell so heiß… da muss man sich ein bisschen dran gewöhnen.
      Liebe Grüße.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s